تاثیر عسل در سلامتی
 
هیئت رهروان بصیر حسینی آبینه
اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ‏ خدایا باش براى ولى خود الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى‏ ابآئِهِ، فى‏ حضرت حجت فرزند امام حسن عسكرى درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد در هذِهِ السَّاعَةِ، وَفى‏ كُلِّ ساعَةٍ، وَلِیّاً وَحافِظاً، وَقآئِداً وَناصِراً، وَدَلیلاً این ساعت و در هر ساعت یار و مددكار و نگهبان و رهبر و یاور و راهنما وَعَیْناً، حَتّى‏ تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً، وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً و دیده‏ بان تا او را از روى میل و رغبت مردم در روى زمین سكونت دهى و بهره‏ مندش سازى زمانى دراز
 
 

. درمان اضطراب و عصبانیت: اگر به دنبال روش طبیعی برای کاهش سطح استرس خود هستید، می توانید روزانه مقداری عسل خالص مصرف کنید. مواد مغذی موجود در عسل خالص، تاثیر آرام بخش دارند. . تقویت کننده انرژی بدن: اگر مایل هستید انرژی خود را افزایش دهید، چرا عسل را جایگزین نوشابه های انرژی زا نمی کنید؟ مقداری عسل خالص را در آب حل کنید و بنوشید. قند این نوشیدنی توسط مغز جذب شده و وارد جریان خون می شود و در نهایت خستگی شما را کاهش می دهد. این راهکار ساده اما در عین حال موثر و طبیعی است. . بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن: هرچند هنوز به لحاظ علمی ثابت نشده اما تجربه تایید می کند که مصرف روزانه عسل خالص، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. همراه با ویتامین های روزانه، عسل نیز مصرف کنید تا تاثیر معجزه آسای آن را بر بدن خود ببینید. . درمان زخم های دیابت: با توجه به این که امروزه تعداد کمی محصول برای درمان زخم های دیابت در بازار موجود است، استفاده از یک محصول طبیعی برای درمان این زخم ها بهترین راه چاره است. توانایی عسل در ترمیم زخم ها، به ویژه زخم های دیابتی شناخته شده است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:عسل,عسل و سلامتی,تاثیر عسل در سلامتی, :: 8:44 :: توسط : گل یاس

درباره وبلاگ
به وبلاگ خودتان خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیأت رهروان بصیر حسینی آبینه و آدرس abnieh313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 403
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1